2013. június 11., kedd

Portfólió

Említettem már, hogy kissé kibővült a PocakPaca család. Ma végre elkészült a portfólió fotózás, nektek is megmutatom mi lett azokból az ázott kis szőrcsomókból, amiknek a születésénél 5 hete asszisztáltunk :)
Cirmi

Fehérke

Findusz

Golyó

Pihe

Sziamiaú

Tigris

Dagifej

Csak remélni tudom, hogy a cirmosokat mind lefotóztam, tudom, hogy nem egyformák, de nem tudok különbséget tenni köztük...
Amúgy a fehérek (csak voltak, rettentő koszosak, minden poros helyre élvezettel másznak be) sem egyformák, Fehérke kobakján egy apró vörös folt van, Golyónak egy szürke, Pihe pedig egy kis szürke pepit hord a feje tetején. Nem, azt nem tudom lefotózni. Nem túl kameraérzékenyek, tehát igazából nem ennyi fotó készült. Közel sem...

2 megjegyzés:

  1. Mikor fészbúkon láttam gondolkoztam, hogy hogyan tudod őket megkülönbeztetni. Most már értem. :D

    VálaszTörlés
  2. JAJDECUKIK :) amennyi baj van velük, ez az egyetlen esélyük a túlélésre

    VálaszTörlés