2012. február 6., hétfő

Mennyi? 30

Igen, tudom, Lustanyunál kicsit túlzásba estem. Nincs 40 centi hó nálunk. Csak 30. De ekkorában pont ugyanúgy nem lehet húzni a szánkót :) Amúgy nincs bajom vele a sarki házunk ellenére sem, csak talán annyi, hogy a cicmákok is nagynak találják, és nem mennek bele a dolgukat végezni, kényelmesebb ott ahol nincs hó. Igen, a járdán. Brrrrr... Lecsendesedett az életünk, főleg hogy nem ülök autóba, mert szánkózni anélkül jobb... Mondjuk holnap már nem lógnak az oviból a srácok, szóval valahogy neki kell indulnom majd. Ez a masszív minusz 11, ez nem tetszik. Mondjuk igazából nem érződik, hogy ennyire hideg lenne, de hülyegyerek módjára röhögtem tegnap azon, hogy hozzáfagy az ujjam a fémhez azonnal. Igen, én is havaztam tegnap. Igen, nadrágféken jöttem le a töltésoldalról. Igen, csináltam hóangyalkát. Igen, a büdös kölkök rögtön polipot csináltak szegényből...

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem haragudott nagyon :) De lehet majd titokban kiosonok az udvarra, csinálok másikat és lefotózom, míg nem tudják lerombolni :)))

      Törlés
  2. Nagyon aranyosak vagytok, látom Ti is élvezitek a havat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán Csanád kivételével, ő csak esik-kel, neki túl nagy a hó :D

      Törlés