2012. június 6., szerda

1/B

Túl vagyok életem első (vagyis nulladik) iskolás szülői értekezletén. Minden úgy alakult végül, ahogy annak kellett, abban az iskolában ahova Kende vágyott, abban az osztályban és azzal a tanítónénikkel, akikre én vágytam. Külön megnyugvás volt számomra, hogy rájöttem, a másik tanítónéni nem tudta volna kezelni Kendém természetét. Csilla néni viszont ismeri, és meg fogja találni az utat Kende szívéhez, és ez nagyon fontos, mert szülői elfogultság ide vagy oda, az én gyermekemnek bizony a legkevésbé sem egyszerű a természete, és ezzel elég sok fejtörést okoz azoknak, akik szeretik, és saját magának sem könnyű.
De most jó helyen lesz, ebben biztos vagyok. Azt le kellett nyelnem, hogy nem leszek úgy elkényeztetve mint az oviban, ahol a szülők kb. 50 %-a pedagógus, és alapból adott a közös téma, de már itt is megtaláltam azokat az anyukákat, akikkel szerintem jóban leszünk. Azt már ne is említsem, hogy egy osztályba fog járni az unokatestvérével, ami azt jelenti, hogy minden lépéséről tudni fogok, mert Nócika minden bizonnyal be fog számolni minden apró részletről :)
Így hát szeptember harmadikán új élet kezdődik, az első bében.

7 megjegyzés:

  1. Én cés voltam :)
    Remélem, Kendének is megmarad az emlék, mint nekem, aki tisztán emlékszem még a könyvek édes-fanyar illatára...

    VálaszTörlés
  2. Általánosba b-s voltam, a fiam is az!:) Tudtam én, hogy minden úgy alakul majd ahogy Nektek a legjobb. A szülői közösség a szülőkön, és a tanítókon múlik. És lehet, hogy nem baj, ha nem az 50%-uk tanci! :)) Szóval új élet kezdődik, más életritmussal, de nagyon sok szépséggel, örömmel, és néha komoly csalódásokkal mind Kende, mind a Ti részetekről! De ezek kellenek, hogy az élet viharai előtt megedződjenek a kis lurkók! Szóval izgalmas éve elé néztek! :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia ! Szerintem a fiúk egyik sem egyszerű természetű és így is van jól! Örülök ,hogy sikerült jó tanítónénit találnod! manapság nagy kincs!:):)

    VálaszTörlés
  4. Izgalmas időszak jön (megint) :)

    VálaszTörlés
  5. Még annál is izgalmasabb, mert azóta azt is tudom, hogy finoman szólva nem elit osztály lesz a miénk. Kettő dolog vigasztal, a 20 fő (a másik suliban 31 fős gigaosztály indul)és hogy ismerem az osztályfőnököt, és tudom, hogy fogunk tudni együtt dolgozni. Addig pedig igyekszem megszabadulni az előítéleteimtől...

    VálaszTörlés
  6. Nálunk 2x31 fős osztály indul, jelenleg 28-as osztálylétszám van elsőben, és a másodikosok 24-22 arányban vannak! Úgyhogy csak örülj a 20-as létszámnak! :) Az meg hogy nem elit...elsősorban szerintem nem az "elitség" számít, hanem a tanító. Ha ő jó, és ért a gyerekek nyelvén, akkor nyert ügyetek van, ha meg nem, akkor meg tök mindegy, hogy elit, vagy sem az osztály! :)

    VálaszTörlés