2012. április 5., csütörtök

És tényleg

morcos anya, nem megyünk az ügyvédhez, az élet közbeszólt. A dolog nem veszett el, az ügyek kissé húzódnak és bonyolódnak. Szóval a nagy bejelentés még várat magára...
Viszont legalább lesz időm kicsit rendbe tenni a kertet. Még helyet kell találnom 2 magnóliának, meg a bővítés (na ez is egy újabb poszt...) miatt átültetendő növényeknek. Beüzemeltem a szivattyút is, hogy felkészülten várjam a húsvéti havat.... Féltem is a kis kincseimet, ősszel ültettünk kajszifát, és már 8 virág van rajta, a cseresznye még szégyenlősködik kicsit. A piros tulipánok beterítették a kertet már, a babarózsa pompomocskái lassan kibomlanak, a japánbirs is tűzijátékozik. Jaj, ezzel sztorim van...
A napokban láttam valahol hófehér japánbirset, el is döntöttem, olyat mindenképp szerzek. Ki is csattogtunk Csanival a kedvenc kertészetünkbe. előadtam a bánatomat, a kertésznéni fejet vakart, majd odaszólt közelben bogarászó néninek: a doktor úrnak van fehér japánbirse, nem? A néni beismerte a dolgot. Ezért aztán kapott a kezébe egy ásót, hogy akkor séta... Addig rám tukmáltak egy sárga meg egy rózsaszín magnóliát, kicsit aggódom ugyanis a már meglévő miatt, még nyoma sincs rajta életnek, pedig már máshol el is virágzott. Végül visszaért a néni a birssel, mindenki hepi volt, aztán valahogy szóba került, hogy már csak ciklámen ibolyám nincs. A néni már szinte szaladt :))) Hát ezért szeretek én oda járni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése