2012. április 21., szombat

Hétördög fióka

Kedvet kaptam Vianyától egy kis számvetésre. Tudhatjátok, tapasztaltam már egyet s mást fiús anyaként, de a legkisebb azért tud újat mutatni...
Az elmúlt két napban 2x szedtem le az ablakból, mert felmászni ugyan még sikerül a széket és a radiátort használva, de lejönni azért már csak nem mer, nem is baj, mégiscsak kb 130 centi körül van a párkány...
Aztán rátört a kíváncsi korszak, ergo mindent szétszed, hogy jobban megvizsgálhassa. Ennek esett áldozatul Zsombi dínós társasjátékának egyik figurája, az (anyuci által előrelátóan ám feleslegesen lelaminált) Füles kép, egy hajtogatós könyv, és amit még nem találtam meg. Ma este alvás helyett elősunnyogott a babája rugdalózójával: Nem kell... Aztán a babát is megkaptam, ne érezzem magam egyedül :)
Amúgy visszabeszél. Már megvédi magát a tesókkal szemben, bár a kádban egy gyanús fogsorlenyomatot véltem felfedezni az oldalán.
Rajzolni is szeret. Ház szerte gyönyörködhetünk alkotásaiban. Többféle stílusban nyomul, zsírkréta, filctoll, toll, neki mindegy, alkot. A vászonra sem túl finnyás, a kanapé épp úgy megteszi, mint a nappali fala vagy a fürdő csempéje.
És a legfontosabbat el ne felejtsem: vasárnap őt ünnepeljük :)

5 megjegyzés: