2013. február 18., hétfő

Ispotály

Kinéz nekünk egy jóféle karantén... Csanád már a múlt héten esélyes volt, egy reggel akkora mokkával ébredt, hogy meg is ijedtem tőle. Gyula barátunk húzott be neki, szóval agyalhattam ki a körítést a szemcseppentéshez. De ügyesek vagyunk, a farsangi díszítés színes tollait számolni a kanapén fekve igen jó móka. Ma reggelig minden csúcs szuper volt, lezavartunk kettő darab farsangot, viszonylag kevés nyugtatóval abszolváltam, még jelmezeket is gyártottam (nagyon csínján...) minden olyan szépen alakult, hogy tudtam, most valami nagy sz@r jön. Így hát ma reggel szétszakadó torokkal ébredtem, azóta sem múlik. Csani meg újfent szembetalálkozott Gyuszival, most a másik fele nem tetszhetett neki... Zsombikám pedig gyanús pöttyökkel érkezett haza az óvodából, ahogy nézem szaporodnak és hólyagosodnak. Nem tudom, hogy sírva toporzékoljak vagy sírva röhögjek, ugyanis Zsombi ugyan be van oltva tehát kevés véráldozattal meg fogja úszni, Csanika viszont nem böketett meg...  És amilyen az én formám, a 3 tesómtól nem kaptam el, Kendétől nem kaptam el, be lettem oltva, de most biztosan el fogom kapni. Pont jól és jókor jön, kevesebb mint 2 hét múlva utazunk az én drága barátnőmmel, hogy új lendületet kapjunk.
Szellemkirály legyőzi a sárkányt :)
Kíváncsian várom, hogy reggel mennyire lesz pöttyös a Szellemkirály...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése