2012. március 9., péntek

Vezetői engedély

Én vagyok az egyetlen, aki nincs azzal tisztában, hogy a dátum, ami a jogosítvány képes felén szerepel, nem az a dátum, ameddig a jogosítvány érvényes?????
Mer' én ebbe oly gyönyörűen belefutottam... Gyanús volt a dolog, valami rémlett, hogy le fog járni, meg is néztem, meg is nyugodtam, jövő augusztusig jó vagyok. Tegnap beszélgettünk a Hugocskámmal, MSN-en, mert ez már mégiscsak a 21. század, vagy mi, meséli, hogy lejár a jogsija, én meg nagy büszkén verem a mellem, háhá, én milyen jó vagyok még. Aztán felteszi azt a hülye kérdést, hogy ezen állításomat vajh mégis melyik oldalára alapozom a dokumentnek. Na mennyire vágtam okos fejet? Úgy van, semennyire. Ki is zavart, nézzem csak meg, mi van a hátoldalon, tizenegyes pont vagy mi a szösz. Lehet tippelni, milyen dátum állt ott. Na????? Az nyert, aki a tegnapi dátumra tippelt....
De csak kicsit voltam törvényen kívüli, csak kicsit vezettem (érvényes) jogosítvány nélkül, mert miután kisebb vagyont hagytam a fogorvosomnál (már megint), egy kisebb vagyon felényit a háziorvosomnál meg az okmányirodában helyeztem örök nyugalomra, már van is ideiglenes jogosítványom, és max 1,5 óra volt az egész fogorvosostól. Ma is nagyon tevékeny voltam és jó sok pénzt eltapsoltam... És hol van még az este.

3 megjegyzés:

  1. De ha otthon maradsz, akkor már nem költesz semmit!...vagy igen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Nórikám, hát itt a legnagyobb a kísértés! E-bay, online könyváruházak, soroljam még????

      Törlés
  2. :DD Akkor ki kell hagyni eme oldalakat. Én is azt teszem, mert ha nem, akkor nem férnénk el a könyvektől, és egyebektől. A pénzről nem is beszélve! :))

    VálaszTörlés