2012. november 16., péntek

A nap, ami mindent megváltoztat

December 11. Ezen a napon véget ér egy hosszú korszak az életemben, és megszületik egy új. Mint minden születés, ez is fájdalmas lesz. De megéri.
Három és fél hét múlva kés alá fekszem, hogy szegény elgyötört pocakom végre újra a régi legyen, hogy szegény agyondolgoztatott gerincem pihenhessen.
Nézhetem arról az oldalról is, hogy egy csomó mindenről le fogok maradni a suliban meg az oviban, ahol szerettem volna ott lenni, hogy érdekes egy karácsonyunk lesz, és ez elég ijesztő. De nézhetem arról az oldalról is, hogy a legszebb karácsonyi ajándékot kapom, amire már régen vágytam. És végre lesz indokom otthon tölteni az ünnepeket.
Ezt az időpontot mondta először az orvos, és én azt gondoltam, mindennel együtt jobb lesz ha minél előbb túlesek a dolgon. Addig meg gőzerővel kezdek dolgozni azon, hogy minél kevesebb dolog legyen másként, mint az eddigi karácsonyokon. Milyen jó, hogy a fiúk ajándékait már októberben beszereztem :)

4 megjegyzés:

  1. nagyon sokat gondolok rád, drukkolok nagyon. és örülök, hogy meghoztad ezt a bátor döntést, amely -kis túlzással- az egész életedet megváltoztatja. mert ha te önmagaddal elégedett és boldog vagy, ezt sugárzod kifelé is. és ezt kapod hatványozottan is vissza. de ezt te pontosan tudod. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit most ide írnék, az itt csöpögősnek és nyálasnak hatna, nem írom le, mert azt meg te tudod pontosan. Hívsz?

      Törlés
  2. Tudom, hogy nincsenek véletlenek, a karácsonyotok szép lesz, és meghitt, hisz EGYMÁSSAL fogtok foglalkozni, és más is lesz. Ez utóbbit nem tudod kivédeni. Ebben biztos vagyok! ...és ahol muszáj, ott ott leszel...ez is biztos! Vigyázz Magadra, és imádkozom Érted, hogy úgy legyen minden, minden vonatkozásban, ahogy eltervezted! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Nórikám! Még elég homályos a kép, a fiúk is elég rosszul viselik, főleg a két kisebb, ők még nem igazán értik mi történik, de tudom, hogy szépen letisztul majd minden.

      Törlés