2012. november 13., kedd

Ahol a szükség, ott a segítség :)

Mert hát nem véletlenül azok a barátaim, akik. Ezért aztán, mikor én jól megírtam gyönyörűséges önsirató posztomat, ami amúgy már magában is terápiás hatással volt rám, na jó a hajam nem nőtt ki tőle, de a lelkemnek jót tett, na szóval ekkor az én drágáim anélkül hívtak fel mindketten, hogy olvasták volna, és egymástól teljesen függetlenül hívtak meg randizni másnapra. A kettő beszélgetés (meg terápiás bűnözés) jótékony hatásáról már talán nem is kell szólnom. És a szemésznél is voltam, mélyen a szemembe nézett és közölte, hogy menjek dolgomra, semmi bajom. A házidokimnál is jártam, kaptam egy szép hosszú listát a labornak egyik nap, másnap megcsapoltak, harmadnap megvolt az eredmény: "sajnos" jó :) azért sajnos, mert nem jutottunk sokkal előrébb, nem vagyok vérszegény, nincs baj a pajzsmirigyemmel, nincs krónikus gyulladásom, szóval az ok továbbra is rejtély. Még van egy köröm a petefürkésznél, amúgy is rég voltam, kukkantson meg és esetleg írhatna egy újabb beutalót a laborba, kíváncsi lennék a hormonjaimra. Még az lehet a bűnös.
Amúgy pedig a héten megejtem azt a bizonyos telefont, amiből ki fog derülni, mikor fekszem kés alá. Nincsen baj, csak megcincált és elgyötört hasberendezésem kap végre újra formát. Ettől persze nem félek kevésbé.
Köszönöm a simiket, a virtuális alfertályon rúgásokat és a biztató szavakat, íme, jobban vagyok :))))

4 megjegyzés:

  1. :)
    Tegnap akartam kérdezni, örülök, hogy jobban vagy.

    VálaszTörlés
  2. Ennek nagyon örülök!!!ölelés és puszi !!!!

    VálaszTörlés
  3. Helyes, DE azért figyelj oda Magadra, és vigyázz is, mert ez valamiféle figyelmeztetés is lehet! Puszi, és nagyon örülök, már vártam, mikor írsz!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm, köszönöm lányok, hogy velem vagytok!!!!!!

    VálaszTörlés