2012. november 26., hétfő

Vattapamacsos angyalka

Az én saját, külön bejáratú angyalkámon kitört a karácsonyi láz. Már akkor gyanút fogtam, amikor november 5-én a legkisebbisszámít boltba belépve a teljes díszbe öltözött üzlet láttán csészealjnyira kerekedett szemekkel és elcsukló hangon közölte: anya, karácsony van!
Aztán tegnap végképp bizonyítást nyert, amikor is egy valóban karácsonyra készülődő szoba átrendezés kapcsán a szobában megjelenő bátyjával eksztázis közeli állapotban a következő mondatokat közölte:
Nézd Kende, összepakoltunk, mert az a karácsony jön végre! Jézus hozza a karácsonyt, meg a Mikulást is!
Későbbi visszaidézésekben már a karácsonyfát is ő hozza...
És hogy miért vattapamacsos? Ejjjj... Hetek óta köhög, 2 hete elvittem a háziorvoshoz, mondta is neki: csúnyát köhögök. Kapott hörgőtágítót, puffoljunk 4 napig, meg fejresimiket, enyhe vírusfertőzés. (És én még mindig bedőlök ennek????) Szerdán már megint olyan fulladósan köhögött, én is kezdtem torkot köszörülni, orrot fújni, nincs most időm a több hetes kínlódásra, elmentünk A  fülorrgégészhez. Manónak mindkét füle gyulladt, grátiszban még az arcürege is. Antibigyó. 4 napi szedést követően a gyerek 37,4 -el ébredt, ezt stabilan tartja már egy napja. Ma élve némi gyanúperrel (bár egyik gyereknek se volt sose) zseblámpát ragadtam és belestem az oroszlán szájába. A mandulák pici híján összeérnek, és cuki kis pöttyök vannak rajtuk. Kérdem én, miféle baci az, ami antibigyó mellett telepszik meg????? És olyan a beszéde, mintha vattapamacs lenne a torkában :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése