2009. december 7., hétfő

Randa hétfő

Naggyon csúnya hétfői nap van. Kezdődött a hajnali cirkuszokkal, melynek végén Kende ágyában kötöttem ki (Kende az én ágyamon aludt...) Zsombival megspékelve. Az ágy jelenleg 165 centi hosszú (én 160 :D) és 80 széles, ha nagyon akarom tudok ott aludni, na de egy folyton forgolódó, felriadó, hörgő, ugatva köhögő alig kétévessel, aki folyton rám mászik...
Aztán felvettem azt a ... oltást. Fáj a karom azóta is. Zsombit is elvittem orvoshoz, valami parainfluenza vírus vagy mi a kórság támadta meg, a hangszálai alatt valami vizenyő okozza ezt rettentő Darth Vader légzést, Rectodelt kúp... ami persze nincs abban a patikában, ahol nem kell fizetni a parkolásért és amelynek közelében anyunál hagytam a kicsit...
Szóval eddig nem túl fényes, remélem már csak javul...
Ja, a fiúk csütörtökön vagy pénteken megkapják az oltást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése