2011. július 3., vasárnap

5 és 3/4

Okos mint a Nap. Érzékeny mint a mimóza. Eleven mint egy zsák bolha. Dacos mint Makrancos Kata.
Hát nagyon nem egyszerű most vele. Nincs ovi és szerintem unatkozik is kicsit, saját szórakoztatására Zsombit hergeli, jó alany, rögtön ugrik, irtózatos veszekedések vannak. Pár hónapja rengeteget rajzolt, nagyon jól, egész különleges látásmódja van. Nagyon érdekelte az írás, rengeteget másolt, mindenféle betűket. Aztán beütött a jó idő, azóta csak a fociról lehet beszélni vele, az oviban is csak focizik. Nincs most túl jó passzban, szerintem némileg össze is van zavarodva, de valamiért (talán mert én sem vagyok a topon) nem tudunk közös hangot találni csak elvétve. Az sem könnyíti meg a dolgom, hogy mindig más válik be nála, egymás után 2x ugyanazzal a módszerrel biztosan nem járok sikerrel. Épp az örjöngős-fröcsögős dackorszakát éli, nagyon csúnyán beszél, nem a szavak csúnyák igazán, hanem ahogy és akihez beszél, az nem passzol össze.
Emellett mint mondtam nagyon érzékeny, borzasztóan igényli a szeretet és a fiygelmet, néha nagyon bújós tud lenni. Csanádot egyenesen imádja. Ma is elmondta neki, mennyire szereti. Nem bírja hallgatni ha sír, görbülő szájjal könyörög, ne hagyjam sírni. Zsombival a viszonyuk nagyon érdekes, sokszor órákig eljátszanak a legnagyobb egyetértésben, van, hogy már kora reggel üvöltenek egymással. Alaposan kihasználja és rá is játszik arra, hogy ő a nagyobb és ott próbálja megvezetni, kioktatni, ahol csak lehet.
Rettentő büszke rá, hogy egyre jobban megy neki a biciklizés, már nagyon várja, mikor mehet saját bicóval úszni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése