2015. január 26., hétfő

Zsombor egy hős

Meg egy kicsit én is...
Történt, hogy pár hónapja a suliban volt fogászati szűrés, Zsombinak találtak egy lyukas fogát, rendes anyuka meg jól ráhagyta. Pár napja elkezdte mondani, hogy lüktet. Nem volt teljesen egyértelmű a történet, mert hátul elindult egy maradandó foga kifelé, de nem akartam már ráhagyni, így ma elmentünk a fogdokihoz. Próbáltam a viccesebb részét kidomborítani a dolgoknak, szóval nem félt a drágám. Egész konkrétan egy hős volt. Be kellett tömni a fogát, szóval fúró, szívás, volt minden. Azt hiszem én bírtam rosszabbul, egész idő alatt egyszer volt egy kis nyüssz, de utána azt mondta nem is fájt. Úgyhogy most már nyugalomban várjuk, hogy végre legalább mozogni elkezdjen végre egy tejfoga, így 7 évesen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése