2009. augusztus 17., hétfő

2in1

Hogy Minikéről is essen szó azért: holnap megkísérlem orvoshoz cipelni, nem lesz könnyű dolgom, lévén szabi utáni 1. napja lesz a dokinak, akivel ma összefutottam, és vigyorogva szólított fel 2 napi hideg élelem magammal vitelére....
Egyébként épp a holnapi kukucska miatt ma csináltam újra tesztet, ne a dokinál derüljön ki, hogy volt nincs... De VAN :o) És kedves, hűséges és ragaszkodó barátom, Émelygés is nálam tölti a vakációját, és előreláthatóan pár hétig még marad....Bár legalább nem hányok ;o)
Na és valahol az is ide tartozik, hogy szombaton volt egy szép délutánunk (míg én el nem rontottam, erről pár sorral később...). Az alvó fiúkat otthon hagytuk, és elmentünk csavarogni. Vásárolgattunk, ruhát, és hihetelen módon a fiúknak nem vettünk semmit ;o) Nekekm egy öltözet ruha, Életnek pár póló. És a lényeg, moziba mentünk. Harry Potter 6, jó volt, bár nekem még mindig fura, hogy a könyvhöz képest sok minden kimarad a filmekből. Azt is meg kell mondjam, nem a filmen szórakoztunk a legjobban. Voltak akik egész családdal jöttek, kisgyerekekkel is, amit nem igazán értek, merthogy elég ijesztő a film... Az egyik család csemetéjének már a reklámok alatt gondja volt a kukoricával, rendszeresen a torkán akadt. A film alatt ez már olyan méreteket öltött, hogy nem bírtunk magunkkal és kirobbant belőlünk a nevetés. Persze csak némán, de nekem folytak a könnyeim. A film végén ellenőríztem, a gyerek túlélte a dolgot.
És hát hazafelé sikerült elrontanom a hangulatot alaposan :o(
Már hetek óta nem hagy nyugodni, hogy el kellene mondanom Életnek ezen sorok létezését, mégiscsak tudnia illene róla.  Hát nagyjából a várt reakciót váltotta ki belőle :( Nem szeretne szerepelni a blogban és azt sem szeretné, hogy a családja szerepeljen benne. Ezt valahol megértem, de nem szeretném bezárni a blogot...  Azóta nem beszéltünk róla (egy darabig egyáltalán semmiről nem akart velem beszélni...), remélem enyhült már. De nem fogom felhozni a témát azt hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése