2009. augusztus 13., csütörtök

para

mert ilyen vagyok... tudom, hogy rettentő korai még bármi ilyesmin gondolkodni, de én akkor is parázok... A bajom az, hogy pár hónapja rászoktam a háton alvásra, amire egyébként eddigi földi pályafutásom alatt képtelen voltam. Valahogy azonban most így alakult, és elhanyagolhatónak nem mondható méretű cickóim nem panaszkodtak emiatt;)... Ámde. Hogy ne legyen egyszerű az élet, véna káva inferior szindrómám van. Ez alapesetben nem okoz ugye gondot. Ám ha az ember lánya kismama... Az tudományosilag úgy van, hogy hanyatt fekve a baba nyomja a nagy májvénát, miáltal anya és szerelmetes magzata sem jut elég oxigénhez. És miáltal Kende meg én erről a kis bibiről elég ronda körülmények közt szereztünk tudomást, talán jogos a para. Hogy majd a vége felé egyszer fogom magam és hanyatt fekszem... És nem lesz visító gép ami bárkit riasztana. Jól van, tudom, hogy kissé irreális... De most épp ez nem hagy aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése