2009. augusztus 13., csütörtök

és amúgy is

vannak dolgok itthon... Például elhalálozott Pogacsek, az új cicánk. Persze Kende találta meg... Élettel eltemették. Már két kis szikla jelöl cicasírt a kertben... Tegnap meg eltűnt az egyik kismacsek. Tény, hogy annyira nem hiányzik, mert csúnya is volt, meg hívatlan is, de sajnálom. Illetve remélem, hogy anyukája (aki egyébként belepofátlankodik a macskáim kajájába) vitte el valahova.
És hát gyűrűzik a fegyelmezési botrányunk... Merthogy Kendével elég nehéz. Én tudom, hogy ebben kizárólag én vagyok a hibás, én neveltem ilyennek. Nyilván nem szándékosan... Ám ettől még nem lesz szófogadó... Viszont valamit sürgősen kezdenem kell a kialakult helyzettel, mert hamarosan eléggé mozgáskorlátozott leszek, amit jelen állapotában meglehetősen ki fog használni... Ezt már Zsombinál eljátszottuk... Azonban türelmem kevés, ötletem méginkább.
És hát Zsombi is önállósodásba kezdett rohamtempóban. Nem kellettek hetek ahhoz, hogy ne legyen hajlandó az etetőszékbe ülni... Ha mégis beleültetem, inkább nem eszik, és hangosan követeli, hogy vegyem ki. Mi lesz még itt????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése