2011. február 11., péntek

Szájbergasztro

ét újdonságot is kipróbáltam a tegnapi bulira, nagy siker volt mindkettő, így szeretném megosztani veletek. A főfogás töki pompos volt, az utolsó morzsáig elfogyott. Desszertként vaníliás-narancsos kifliket szolgáltam fel, az eredeti recepthez képest annyit változtattam, hogy a krémbe vanília aromát is cseppentettem, és rém türelmetlen lévén nem gőz fölött főztem a krémet, csak az elején, aztán a gázon fejeztem be, nem lett belőle gond. Valamint 4  helyett 8 felé osztottam a tésztát, amúgy túl nagyok lettek a kiflik. És a tetejére jégcukrot szórtam, nem kis meglepetést okozva vele, mert sokan azt hitték, sós kifli :) A menüsor további részét "porcelán"szelet (sportszelet, de a fiúk így hívják :D) és a málnaízű permetezőrepülő képezték, ezek az utolsó falatig, illetve alkatrészig elfogytak :))
És igen, hiába a sok szakácskönyv, újabban a netről sütök sütiket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése