2011. február 25., péntek

konyha hadművelet 2. fázis meg a harmadik

Konyha üres, a szagelszívónak a lyuk (13 centi átmérős a 60 centis falban, nyehe...) kifúrva, és a hiányzó csempézés is elkészült, kis extrával, a régi mosogató feletti világítás helyén csúnyálkodó csempehiányt is eltüntettük, szóval szupi.
Közben beindult a 3. fázis is, mivel nem sikerült befejeznem időben a bejegyzést :) Szóval a mennyezet festése kész, a falat is elkezdtem festeni, leginkább azért mert rettentően kíváncsi voltam, a frappé színű festék mégis hogy fog mutatni... Nos, elsőre lila... Kicsit száradt, ráfestettem még egy réteget, és megnyugodtam. Szép lesz. Holnap befejezem (zuram az első soros mennyezetfestés után kidőlt, nem bír mozdulni...), kitakarítok és már csak a bútort várjuk. Repesve, merhogy addig a fürdőszobában a mosdóban mosogatok... Meg a fiúk is nehezen viselik az átmeneti állapotot. Csani nem tud csak a szobában padlócirkálni, a nagyok viszont kint szájtátanak, semmi nincs a helyén, nem férünk, legközelebb tutira én szervezem a dolgokat, és nem lesz olyan, hogy  mindent szétszedünk, hogy aztán 5 napot várjunk arra, hogy bármi történjen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése