2009. szeptember 29., kedd

Elmaradt beszámoló és képek

Ígértem fotókat a bulikról, íme néhány, mindkét buliról:

Jól sikerült a vasárnapi buli igazán, a gyerekek nagyon jól érezték magukat, gyakorlatilag csak inni jöttek ki az ugrálóvárból, pedig most aztán tényleg kitettem magamért, 5 féle sütit gyártottam (persze erősen kompenzáltam, mivel a szerdai bulira nem készült csak másfél süti ugye...), a barátnőm a kitikkadtaknak lufit tekergetett, majd a buli természetesen a szobában az ágyunk tetején ért véget, amelyen ugrálva kb 5-en üvöltötték: "Ma van a szülinapom pom pom pom pom poropom pom...."
Egyébként egész szép kis nap volt a vasárnap, reggel piacoztam végre, persze megint hazakerült valahogy egy korallberkenye... Aztán délelőtt templomba mentünk. Be kell valljam, nem vagyok hívő ember, amiben meg hiszek, ahhoz nem tartok szükségesnek közvetítőt, de Kendét evangélikus oviba írattuk (amikor megálmodtam, hogy azt szeretném, még nem volt az...) és ez volt az első családi istentisztelet a tanévben, meg a Teremtés hetének kezdete, szóval a gyerekek meg az óvónénik verseltek meg énekeltek. Kedves volt tényleg. Délután meg buli. De valahogy csak kész lett minden, és mindenki jól érezte magát. Kende most árulta el, mielőtt a meccsen megfáradva kidőlt a párnámon, hogy ő bizony azt hitte, az ugrálóvárat a szülinapjára hozták... Kicsit összefacsarodott a szívem :(
Az viszont tök jó, hogy a meghívott gyerekek szülei azóta messziről mosolyogva üdvözölnek,  a gyerekek meg folyton kérdezik, mikor jöhetnek megint :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése