2009. szeptember 9., szerda

...sszus...

basszusbasszusbasszus.... Zsombi ma anyunál rosszabbul lett, erőlködött, aztán lábrángatva sírt, mikor felébredt már láttuk, hogy tényleg gond van, csupa lázas volt a szeme, meg persze az egész gyerek. Elvittem gyorsan a doktorbácsihoz. Hiába szedte péntek óta a Ceclorettát, nem gyógyult tőle, pedig már kellett volna. Sumamed-et írt most fel, tele van mindene váladékkal és a torka is csúnya. Ezt a lórúgást idén már kapta legalább 1x, de tavaly ősszel biztosan. Akkor kezdtük ezt a rémálmot, egy asztmatikus hörghuruttal. Aztán decembertől márciusig képtelen volt meggyógyulni. Hurutok, arcüreg és középfülgyulladások sora, és levakarhatatlan hurutos hörgés. A hörgés a nyár közepén tűnt el, a szopi végeztével meg a jó hegyi levegő miatt. Most újra itt van és én rettegek. És nem értem. Erős, egészséges gyerek, 17 hónapos koráig szopott, ugyanaz az anyag, mint a bátyja, miért van az, hogy ő ennyire beteges? Kende ha 2x hiányzott betegség miatt az oviból. És ennek nagyon örülök. De Zsombi miért? Aggódom érte nagyon. Annyira kis elesett most, az meg már nekem nem jó, hogy cipelteti magát, és mégse mondhatom egy csupaláz másfél évesnek, hogy  a kistesónak nem jó, ha az ő 13 kilóját cipelem...
Remélem holnap jobb napunk lesz. Bár engem tutira felmérgelnek, megyek EKG-re, és a doki egy rémálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése