2009. szeptember 17., csütörtök

Hol kezdjem?

Mondjuk az elején:)
Amint elkészül a Zsombiképes post, egy csöndes eső kellős közepén nagyot dörren az ég, áram el. Zsombi sikítófrászt kap, míg vége nincs, az ölemben dekkol. Reggel a gépen se kép se hang... Időm nincs mérgelődni (azért sikerül...) menni kell a dokihoz. Minike egyedül héderel odabent, és a hormonok idétlenkedése ellenére köszöni szépen remekül van. Délután szülői, előtte SZMK az oviban, utána jól megérdemelt sütizés a barátnőmmel, naon jó volt végre egy kicsit a fiúk nélkül dumcsizni :) A szerdai nap számomra még most is csoda. Délelőtt leszerveztem magamnak egy időpontot  a szerelőhöz, előtte informálódtam, a baromi drága lakásbiztosításunk jó erre is, fizetnek.  Szerelő délután szól, hogy akkor mehetünk a gépért, ami kicsit okosabb is lett... Hívom a biztosítót, hogy akkor küldhetik a kárszakértőt a számláért meg a szakvéleményért. Ja, nem küldik, elintézhetjük telefonon is. Én kicsit hitetlen, de rendben. Lát ő egy számlaszámot amiről fizetem a díjat, ide utalhatják a pénzt? Mondom persze, lehet. Jó, akkor ő ezt most el is utalta. Én meg döbbenten hallgattam. Hát még ilyet! Már nem is fáj annyira, hogy ilyen drága a biztosítás :) Nem ehhez vagyok szokva :)
Ma pedig délelőtt barátnőztem, decemberre várja a kislányát, vittünk pár nem annyira fiús cuccot, végül egy hatalmas szatyornyi gyűlt össze a pakolászás során :)
A fiúkról szólva Kende rettentően elfárad az oviban, de nagyon szereti, alig akar hazajönni, általában fél órát még játszanak, miután odaérünk. És Zsombit legalább olyan nehéz hazavonszolni :) Szóval a héten már többször aludt el a kanapén szokatlanul korán (értsd 10 előtt :D) És reggelente Élet viszi oviba, ami neki a legnagyobb élmény :) Rettentő büszkén vonul be a gyerekkel az oviba :)) Ma reggel Kende bealudt (nem ébresztem reggel soha) és apa nélküle indult el, nem részletezném az ébredés utáni perceket... Fel kellett hívnunk Apát... Végül én is elvihettem :)
És Zsombi... Nem tudom mi történhetett vele, de minden éjjel felsír mostanában, pedig eddig soha. Olyan szinten, hogy át kell vennem magam mellé, pedig nem is szeret ott aludni. Nem tudom mi lehet az oka, most egyvalami jutott eszembe: egy-két napja rohamosan fejlődik értelmileg meg beszédileg. És olyan zsivány, hogy el nem tudom mondani. Talán valami fejlődési ugrása van, és az nem hagyja aludni? Remélem. Az előbb már idejött hozzám, és most megint nyugtalan, abba is hagyom a kopácsolást...
Na jó egy történetet csak leírok hét elejéről... Gyanús szagok terjengtek, falhoz is állítottam másodszülöttemet: Zsombi, bekakáltál? Zsombi mintha nem is hallotta volna... Újra felteszem a kérdést, zsivány, sunnyogós vigyor a válasz.
Anya kemény: Na akkor irány a fürdőszoba!
Zsombi: Jó!
És elindul irányba, nyitja a fürdőajtót, áll a kád elé, kiabál: Ká, Ká! (kád)
És mostanában egyre több az ilyen, ha kérem valamire, vagy kérdezek tőle, a válasz "Jó" vagy "Nem-nem" fejrázással kiegészítve. PL konzekvensen letagadja ha melege van, de ha álmos, nem tagad, és el is indul :) Kis okosom. És állandóan menne "Mama, Tata!" a nagyszüleimhez. Ettől ők persze rettentő boldogok. Hétfőn a szobában egyszercsak azt mondja Mama, na akkor menjünk, szedjünk barackot. Zsombi: "Jó!" És jön, fogja a kezem. "Mama!" Az ő kezét is megfogja, majd "Éta éta!" (séta) felkiáltással hárman kézenfogva kimegyünk a kertbe. Édes kis okos komám.

Jaj, ilyenkor eszembe jut csomó dolog amiről még írni akartam, de már olyan késő van. Ma főztem 2 üveg fügelekvárt :) Tegnap benéztem a kamrába, és nem tudom, mikor fog elfogyni ennyi befőtt meg lekvár :))) Na jó, tényleg ennyi mára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése