2009. szeptember 25., péntek

Első felvonás

Mármint a szülinap első felvonása, ezen már túl vagyunk. Mert hát szerdán az én gyönyörűséges nagyfiam 4 éves lett. Ehhez, illetve az esti zsúrhoz kellett némi előkészület, ezért nem jártam erre egy darabig. Kedden például szakiskodtam: gletteltem, alapoztam, festettem. Aztán persze nyögtem, olyan izomlázam volt :) Szerdán apukánk nem dolgozott, így sokat segítette nekem, kellett is, nagyon lassú és gyöngusz voltam, pl másfél süteményt sikerült elkövetnem. Slusszpassz. azért a fél, mert délután 2kor jöttem rá, hogy ezt a sütit 8!!! órát kéne a hűtőben dekkoltatni, tehát be sem fejeztem. Ma sikerült, holnap ebédhez lesz finom tortánk :)
Szóval a  szülinap. Reggel családilag vittük Kendét oviba, meg nagy büszkén vitte a sütiket (pogi meg mandulás vaníliás kifli...) meg a nagy tálca gyümölcsöt, ezzel kínálják meg a szülinaposok a többieket. Nagyon aranoysak, még ajándékot is kapnak, Kende - minő meglepetés - dínós kártyát kapott, meg egy almát, benne 1 szál gyertya. Délelőtt végre sikerült beszerezni az ajándékát, rollert kapott, kicsit komolyabb, ezzel míg rollerezni akar, fog tudni :) Délutánunk igen izgalmasan alakult, majdnem (hát nem csak majdnem...) elkéstünk a fotóstól... Kendét kiaz oviból, be az autóba, irány a cuki a tortáért, aztán a fotóshoz. Nálunk már hagyomány, hogy a gyerekek születésnapján a tortával, ami mindig figurás, elmegyünk a fotóshoz, készülnek tortás, egyedülös, családos képek a gyerekekről. Most is :) ÉS olyan nehéz volt választani közülük... Végül 14 képet választottunk ki, le se írom, mennyibe fog kerülni... Utána persze tűztünk haza, mert vártuk a családot.Leszögezem, a szűk családot. Ezért csak 9 autó állat a ház előtt :)) Jó, ebből 2 a mienk :) Jöttek a kis unokatesók is, a buli végén akorrát diszkóztak :) Alma együttes örökbecsűit, ha ismeritek, tudjátok miről beszélek, ha nem, http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70 és http://www.youtube.com/watch?v=fLvmuPEP6R8&feature=PlayList&p=1536D27BA3D9AE20&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Na ezek ordítottak, apuka le fel kapcsolgatta villanyt, teljes őrület volt.
Persze szuper ajándékokat kapott, kalózhajót, legókat, dínós pulcsit, szpádőmen-es zoknit, védőfelszerelést a rollerhez, meg még a fene tudja mit. Kiegészítő ajándékképpen holnap vonattal megy vadasparkba a keresztanyjával. És vasárnap jönnek az ovistársak, barátok bulizni, lesz ugrálóvár is, hát kíváncsi leszek, na ez lesz a második felvonás. Képeket majd prezentálok, még nem tettem fel őket.
Jaj és egy nagy örömömet is szeretném leírni. Teljesen véletlenül nézegettem az iwiwen az üzeneteket ( a hugom szólt, mennyien írtak Kendének) és ráakadtam egy osztálytársam (sőt kolis szobatársam) képére. Kiderült, ő is babát vár, karácsony körülre, írtam neki, és már levelet váltottunk, olyan jól esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése