2009. szeptember 3., csütörtök

ma

ma megint sírós otthagyás az oviban, nem szeretem. Szóval holnaptól az apja viszi, olyankor sosincs nyávogás.
Megint állatorvos, délután megint megyünk, de már nem sok remény, a hője is alacsony :(
Kedvjavítónak benéztünk a nagyszüleimhez, jó ötlet volt, barackszedéskor érkeztünk, kaptunk is befőttnek, meg körtét is, meg szőlőt is, meg fügét is lekvárnak. Már csak az a kérdés, mindezt mikor... De szerintem a érettebbjéből viszünk az oviba. De mennyit vigyek 30 gyereknek???? Na mindegy. Történt egy kis baleset is, Zsombi picúr ujját megcsípte egy darázs :( De most legalább tudjuk, nem allergiás rá. Úgy néz ki...  Olyan édes volt, ment hátra az udvaron az állatokhoz, és nem értette, hol van Bolygó. Kérdezte: "Ló?" Mondtam, már sajnos nincs (pár hete pusztult el :( )Erre közölte:"Nnna." Ez egy remek szó, szinte mindenre jó: elment, elfogyott, kész van, eltűnt stb. Használja is becsülettel, nagy derültségünkre :) De a kakast megtalálta, mondta is : kujikujikú! Persze jól elfáradt, mire hazaértünk elaludt, remélem most nem kell majd délután ébresztenem...
Azt hiszem megyek én is, lefektetem Minikét is  ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése