2010. január 19., kedd

Kaptam frissítve!

A hétvégén több mindent is kaptam, köszönet érte bár a légcsőhurutot kihagytam volna (köszi Zsombi!!!!). No de kaptam egy díjat is, aminek a képét természetesen béna béla nem tudom kitenni... A kreatív blogger díjat wildshyccu ajándékozta nekem, nem kis meglepetést okozva ezzel :)

Feladataim is vannak ezzel kapcsolatban, néhányukat, amiket tudok természetesen örömmel teljesítem.
1. Kedves Vadmacs, remélem nem haragszol, magamban így nevezlek :)))) nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltál!!!!
2. A logót fent említett bénaságom okán még nem sikerült kitenni ide...
3. Ha jól emlékszem, a kedves díjazó neve már látható a baloldalamon. :D
4. Hét dolog rólam... Álmatlan éjszakáim remek alkalmat szolgáltattak arra, hogy eldöntsem, mik is legyenek a dolgok, amiket leírok magamról:
- Anya vagyok. Ösztönös. Ez az életem egy jutalomjáték, hogy felnevelhessem a három kivételes fiamat. Nem vagyok tökéletes anya, már nem is törekszem erre. Próbálok az az anya lenni, akire a fiaimnak szüksége van.
- Magyar vagyok. Nem a ma oly divatos módon. Én a gyökereket, a Lelket őrzöm. A zenét, a táncot. Tizenéve tartó szerelem ez, mely magával hozott egy másfajta szerelmet, Életet, gyermekeim apját. A szerelem fertőz, már a fiaim is elkapták, öröm nézni őket, ahogy táncolni próbálnak.
- Drámais voltam, vagyok és leszek amíg élek. Az ott kapott útravaló egész életemben kitart és táplál.
- Vidéki lány vagyok, igazi, hamisítatlan parasztcsaládból. És rettentően büszke vagyok erre.
- Vonzódom a spirituális dolgokhoz. Tudom azt, hogy egy nálam nagyobb erő alakítja a körülöttem lévő világot, és próbálom minél jobban érzékelni és felhasználni azokat a kis "füleseket", amik megtalálnak.
- Kerítőnő vagyok :))) Az óráimon kevesebb mint 1 év alatt 2 pár egymásra találásánál kibiceltem (kicsit segítettem is), mindkét kapcsolat házasságban és babócában teljesedett ki azóta. A sors fura játéka, hogy a lányoknak (azóta asszonyok :D) ugyanaz a keresztnevük.
-Ember vagyok, és mint olyan, gyarló. Rengeteg hibám van, de ezekkel együtt szeretem magam.
+1 Van egy kislány, akinek én Évianyu vagyok. Nekem ez sokat jelent, majdnem annyit, mint neki az, hogy amíg szüksége volt rá, anyatejet kaphatott. Vele együtt a fiúknak összesen 6 tejtesójuk van :))
Gondolkodtam sokat, kinek is adhatnám a díjamat tovább, és arra jutottam, hogy ők már mindannyian megkapták ezt biztosan. Azért álljon itt néhány kedves bloggerinának a neve, akik valamiért fontosak számomra:
Vörösbegy: Szomorú apropóból jutottam el hozzá, aztán ott ragadtam, végül elszántam magam arra, hogy én is naplóírásba fogjak. Neki köszönöm, hogy új távlatok nyíltak előttem, új embereket ismertem meg, és nagyon sokat tanultam.
Vianya: A rengeteg erőért, amit benne érzek. Bátor, erős, mégis törékeny nő és ANYA.
Meske: A kitartása, hogy annyi kudarc után még mindig küzd azért, amire igazán vágyik, lenyűgöz.
De azt hiszem a sort folytathatnám mindazokkal, akik a linklistában szerepelnek, hiszen mind azért vannak ott, mert valami miatt fontos lett számomra, hogy kövessem életük alakulását itt a virtuális térben.
És köszönöm Wildshyccunak, hogy ezt itt elmondhattam most, kicsit beszélhettem magamról, hisz azért a posztjaimban szívesebben bújok a fiúk mögé :)
Most pedig lepihenek, mert a másik ajándékom kissé megvisel mostanság, nem győzöm a gyógycuccokat beszedegetni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése