2010. január 25., hétfő

UHHHHH

Ma hirtelen ötlettől vezérelve "megszabadultam" Zsombitól, és 1 nappal hamarabb indultam randizni rajongott dokimmal... Egész egyszerűen már nem tudtam tovább várni, hogy megtudjam,  két kisebb fiam méretei vajon hogyan viszonyulnak egymáshoz. Na a fenti cím lett az eredmény... Minden rendben van, bár a méhlepény elöl és mélyen tapad, de nem éri el a méhszájat, és mérsékelten több a magzatvíz. No para, 1 hónap múlva megint ránézünk. Elsőre egyébként nagyon megörültem, mert a vadiúj 3 dimenziós géppel készítette az ultrahangot, de gyorsan elmúlt  a lelkesedésem, a kisfiam most sem hazudtolta meg magát, még a szívét is alig tudta megnézni, mert folyton elkolbászolt, és a gerince beárnyékolta... Mellesleg (ma éppen) keresztben fekszik...Szerette volna dokibá megmutatni az arcát is, meg is találta, de mire beállította a gépet (2mp), már csak a fejtetőt láttuk, inkább a mellkas falát nézegette... Nem is keresgélt tovább, mert hát Csanád bébi nem a mozdulatlanságáról híres.
Nos akkor a fent említett adatok, összehasonlításban: Zsombi-Csanád
combcsont: 51-54 mm
fejkörfogat: 254-260 mm
haskörfogat: 222-239 mm
BPD (fejecske átmérői): 73/85 - 71/92  (szóval az már látszik, hogy különböző formájú a kis buksijuk)
És hát a súly.... Zsombit 1000 grammra saccolta anno, Csanád most 1250 gramm... Azt csak nagyon halkan: Zsombi 4140 grammal született.
És most elhatároztam, hogy Kende papírjait is elővadászom valahonnan, azt sajnos valahova nagyon eltettem :(
Zsombikám ma este frenetikusat adott elő: az ágyon próbáltam öltöztetni fürdés után, mikor is fogta a pizsama felsőjét, és közölte: gyűl (összegyűröm). Majd felemelte, huncutul rám nézett és az mondta :hógóz pigyássz  dob (vigyázz megdoblak hógolyóval...) majd a szemét összeszorítva azt is mondta : szeme! (csukd be a szemed) és kíméletlenül megdobált minket. Remekül szórakoztunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése