2010. január 15., péntek

Persona non grata és tsai

Én kis naív azt hittem Zsombi nem lesz olyan nehéz eset, mint Kende... Úgy tűnik, tévedtem... Már olyan rigolyái vannak, hogy nem irigylem a majdani menyem... Azon még valahogy túltettem magam, hogy elalváshoz nélkülözhetetlen a kutya, a fehér maci, a tűzoltó autó, a takaró és a párna. Azt viszont, az egyébként  egész nap magával hurcolt és imádott macika miért persona non grata az ágyban, nem értem. Főleg, hogy ha betegség okán átvándorol közénk, macika szívhez szorítása kell az elalváshoz. De a kiságyból kizárattatik... Az is némi hajhullást okoz nálam, hogy az egyébként zabagép gyermek amint valami foltot, kicsöppenést, kajadarabot talál maga előtt az asztalon, törlésért kiált, ha valami leesik az asztalról, míg fel nincs törölve, fel nincs véve nem hajlandó enni. Ja és természetesen az állát is folyton törölni kell, ez nem is gond, de hogy minden falat után a villáját is letöröltetné, ez már kicsit sok...
Rég nem írtam már a tejcukros dolgunkról, nos másfél hónap után száműztem étrendjéből a  tápszert és boldogan kakaózik tovább... Semmi hatással nem volt ugyanis a tápszer a székletére, semmilyen irányban. Azóta egész jól állunk. Sőt itt kell elmondanom, a héten nagy dolog történt, szó szerint :) Egyik este bilire kérte magát és most nem hagytam, hogy 2 mp után felpattanjon, mint általában, meg is lett az eredménye, mindenki nagy örömére. Ő is nagyon büszke volt magára, mi is rá.
Persze nem vonunk le messzemenő következtetéseket, főleg, hogy tegnap este pánikszerű menekítés volt a fürdőkádból, hasonló okokból...
Egyébként most beteg, illetve dokibá szerint nem beteg, de nem is egészséges. Valami nátha vírus, hőemelkedése volt és folyik az orra, most Spiropentet kap és Nurofent. Spiropentet gondolom nem kell bemutatni, de azért arra nem számítottam, ami tegnap este történt. 9 körül kerültek a fiúk ágyba, mint általában. Ilyenkor max negyedórás dúdolgatás, elmélkedés után csend van mindkét szobában. Tegnap azonban Zsombi felől fél 11kor szűnt meg az éneklés. És reggel 7kor már fent volt. És azóta is pörög forog, dumál, persze a szemei elég vörösek, de gyógyszer még pörgeti. Remélem délutánra kimegy már belőle annyira, hogy alszik egy nagyot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése