2010. április 12., hétfő

a kor, az élet...

Nyomot hagytak rajtam... Elszörnyedve vettem észre, hogy a pár havonkénti festés ellenére megjelentek az első ősz hajszálaim. Számomra ez döbbenet. Bár anyai nagymamám már 30 éves kora óta teljesen ősz, tehát akár örökölhettem is a hajlamot. Na mindegy, ez csak egy kis közjáték :)
Egyébként köszönöm, jól vagyok, sajnos, jó lenne már kicsit rosszul lenni :)) Ma azt hiszem legalább 4 telefont kaptam a család különböző tagjaitól azügyben, hogy elfelejtettem értesíteni őket, vagy tényleg nincs semmi :))) Semmi nincs, pedig egész délelőtt a városban cikáztunk Zsombival, persze esett az eső... Természetesen a MEPnél nem volt jó a papírom és az igazolásom sem, menjek a háziorvoshoz, onnan vissza, de el van intézve, és mindenki le van nyűgözve, Zsombiilag. Fecsegett, kommentált, mórikálta magát, haláli jó fej volt.
Ha már Zsombi: ma négyszer pisilt bincibe. Először ő szólt, hogy kakál, de pisi lett belőle. Aztán a délutáni ébredés után (száraz pelussal ébredt!!!) én kérdeztem akar-e, és akart :) Aztán volt egy kis pelus pisi is, de bincibe is sikerült, este pedig fürdés után megint ő szólt, hogy pisil. Szóval ügyes kis krapek, még a végén egyszer szobatiszta lesz :)))
És úgy állok, hogy a diákhiteleseknek még 2 igazolást el kell küldenem, de egyébként mindent mindenhol elintéztem, minden rendben, minden a helyén (azért a kamerát még lehet, hogy töltőre teszem, Zsombinál úgy jártunk, hogy 1 hónapot várt szegény a táskámban, és mire kellett volna, kb 2 percig bírta, lemerült...), már csak a kis főszereplőt várjuk. A fiúk nagyon, ma este is Csanáddal "játszottak", odabújtak, hallagatták, piszkálták, egymásra tromfoltak hol fog kijönni ( a köldökömtől a régi piercing helyén át valamelyik striámig), puszilgatták.
Holnap kimegyek a temetőbe, Mamának névnapja lesz. Remélem az idő megkegyelmez és legalább esni nem fog....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése