2010. április 8., csütörtök

Kukucs

Nos, mivel a mai őrült nap sem indította el a dolgokat, szerintem még maradunk így egy darabig :) Mélyen tisztelt kisfiaim egy ideje már azzal "kényeztetnek", hogy fél 7-től fent kukorékolnak... Ami annyit jelent, hogy nagyjából azonos (ultrahanghoz közelítő) hangszínen vinnyognak, ordítoznak hangoskodnak kb délután 1-ig, amikor le tudom őket tenni aludni. Egy ideje már működött délután is az együttalvás, de most megint nem. Sőt, ma este sem működött volna, meg sem próbáltuk. Ebédnél már a második váltás ruha volt rajtuk, pedig csak kb 1 órát töltöttek az udvaron. Már rájöttem, fiaim a helyben nagyot taknyolás művészei, ezt Kende ma a pázsiton bírta elkövetni.... Szóval egyáltalán nem unatkoztam ma velük, konkrétan a hajamat téptem időnként... Már meg sem próbálunk velük elmenni bevásárolni, a hugom vigyázott rájuk, ma szerinte is pöppet őrültebbek voltak a szokásosnál... Viszont gyönyörűek, tegnap Zsombi fodrásznál járt, egy hang nélkül tűrt az ölemben, békésen fűrészelgette egy fésűvel a dínója nyakát. Kendét én fodrászoltam meg délelőtt az udvaron, az ő géppel nyírt frizurája még nekem sem okoz gondot :) De mindkettőnek rengeteg haja van... Végülis apjuknak is nekem is sűrű hajunk van (nekem csak volt..), volt kitől örökölni.
Édes momentjei is voltak az elmúlt napnak, Kende még tegnap este jött és ölelt meg nagyon, és közölte : "Nagyon szeretem Csanádot!"
Ma Zsombi felmászott a bátyja melletti székre, megcsodálta a tulipánokat a vázában (saját csodaszép piros tulik, most már kezd tele lenni velük a kert), majd a szirmokat mutogatva elszámolt 5ig. Pedig nem tanítottam neki semmi ilyesmit. Ezt teszi a nagy és okos bátyus :)))
Holnap megint NST, várhatóan a kontrolltenyésztés eredménye is megjön, és eltűnt a ronda kókusz, és nem kell több Semicilint szedni, teljesen kinyírta a jó bacikat is...
A védőnőhöz is be akarok ugrani, nézzen rám, meg kérdezni akarom Zsombiról, aki mostanában úgy szopja az ujját, hogy a mutatóujjával közben simogatja/vakargatja az orrát, és szinte mindig sebes, sőt súlyosabb esetben a szabad kezével is az arcát simogatja/vakarássza... Nem tetszik, remélem azért nem komoly. A piacon almát kellene vennem, semmi gyümölcs nincs itthon, 1 hét alatt a 4 kiló alma mindig eltűnik. És hátha a kosaras is kint lesz és október óta végre vissza tudom szerezni a kosaramat... Ja és a MEPhez is be kéne mennem intézkedni...szép nap lesz ez is :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése