2010. április 22., csütörtök

Boldogság!

Sziasztok!
Voltam bent Évinél a kórházban, minden rendben van. Egy kis pontosítás: éjjel 1-kor feküdt fel az ágyra, és fél 3-kor már megvolt a baba. Szóval nagyon ügyes az én barátnőm. Most is úgy ült az ágyon, mintha napokkal ezelőtt szült volna. :) Nagyon jól néz ki, és az egész család rettentő boldog. Fáradtságot csak apán láttam :)
Csanádot a babás nővér 3x mutatta meg (ajtón keresztül) a látogatóknak, a végén már rettentően méregbe gurult, de amint elkezdte a nővér ringatni, rögtön megnyugodott.
Egyébként szopizik ügyesen, és jó nagyokat büfizik. Viszont azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a tejtermelése beindult-e már. (Rengeteg tejcsije szokott lenni, igazából nem aggódok)
Kérdeztem a bátyókat, hogy "naaa, mitek van???" Zsombi meg volt illetődve, nem szólt semmit, Kende alig hallhatóan mondta nagy büszkén: "Csanádunk van". Aztán amikor mentünk lefelé a lépcsőn Zsombi is közölte velem: "Anából kibujt Canád".
Hoztam képeket, remélem sikerül beillesztenem, gyönyörködjetek a bennük!
anyaCsanád 2
További szép napot nektek! Mogyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése