2009. július 3., péntek

...

Komolyan, mintha az első tesztemet csináltam volna... Mert persze nem bírom kivárni a jövő pénteket :) Biztonság kedvéért rögtön 2 tesztet is vettem. Otthon kiderült a drágábbikból csak a teszt maradt ki... De hogy a másikkal is mit bénáztam... Persze negatív. Mer olyan fene türelmetlen vagyok. A tegnapi fúriahangulatom elmúlt már, ma egész elviselhető vagyok :) A fiúk édesdeden alszanak, én meg pihenés helyett itt bűvölöm a gépet. Elég szép eredménnyel szerintem, már alakul az oldal. Pedig fáradt vagyok és a karom is fáj. végül 21 kiló barackot lekvárosítottam. Hétvégére kértem egy fél napot Élettől, mikor is végre ragacstalanítom és rendbeteszem a házat. Igaz kéne még egy fél nap, mert Kendéhez már szinte nem lehet bejutni. És összepakolni akkor sem tud egyedül (hirtelen nagyon megfájdult a dereka :D) ha addig nem nézhet mesét...
hétfőn végre indulunk :) Én már kinéztem magamnak az első programot :)) Van egy aroma és csend szoba, na az lesz első, hogy egypár órácskára én oda beveszem magam :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése