2009. július 15., szerda

Édes otthon

Tegnap délután végre hazaértünk, jó volt nagyon, de már elég volt. Majd összeszedem magam meg a gondolataimat és leírom az élménybeszámolót, de most még elég kábatag vagyok. A teszt az sajnos nem velünk volt, de ebben a hónapban majd teszek róla, hogy így legyen. Nem nagy dolog, pici segítség, Zsombinál már bevált, egyszerűen csak ultrahanggal megnézte a dokim, mikor van peteérésem. Zsombi rögtön összejött.
Tegnap itthon vegyes hírek fogadtak. Kicsit megemelekedett az itthoniak száma, míg elvoltunk... Három kismacska varázsolódott ide valahonnan, 6-7 hetesek lehetnek. Aranyosak egyébként. De rossz hír is várt, drága nagyapám kedves lova pénteken sajnos elpusztult. De milyen az én drága Tatám, még ő vigasztal minket...
A kert és az udvar rettenetesen néz ki, nagyon mennék ki rendbetenni, (ráadásul új ötleteim vannak kerttel kapcsolatban :D), de hát 37 fokban nem lehet megmaradni a napon :( Mennénk fürdeni, de én ugye most nem vagyok erre alkalmas... A fiúk beájultak, Élet beszaladt a céghez egy kicsit dolgozni (mert hát nélküle megáll az élet :D), én meg verem a gépet, most mást nagyon úgysem tudok. Illetve dehogynem, már megyek is kovászos uborkát készíteni, kaptunk egy halom uborkát. Ha összeszedtem magam, érkezem a beszámolóval és képekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése