2009. július 2., csütörtök

Fúria

Borzasztó, ez már a premenstruációs hiszti, vagy front van, vagy egy hárpia lettem. Ma már a macskával is kiabáltam :(
Lehet azon is idegesítem magam, hogy Zsombi leszokni látszik a ciciről. Ja, ezt is mondja: cici. Meg azt is, hogy jó. Persze ezt én próbáltam meg, mert ha jön Fürtöcske, ketten elég alaposan leszívnának. Szóval eddig is csak reggel este nyammogott rajta pár percet, most 2 napja már valahogy sikerül a reggelt is úgy megoldani (ébredés után kicsattog apukájához), hogy nem is jut eszébe, este meg elég ha összebújunk kicsit és már tehetem is le aludni. Mert ő egy ilyen rendes fiú, 3 hónapos kora óta, leteszem az ágyba, kicsi ujját bekapja és már alszik is. Igaz mostanában már nem szopja mindig az ujját, de nem kell ringatni, pláne nem kell kézben altatni mint régen Kendét. És alszik reggelig. Bár nála a reggel sajnos korábban van, mint szeretném... 6-7 között már fent van és rendezkedik.  Kende viszont nem alszik ilyen jól, éjszaka rendszeresen (most hirtelen nem is emlékszem, mikor aludt végig egy éjszakát a saját ágyában...) átjön és közénk csapódik. Az az érdekes, míg ovi volt, mindketten 8 körül keltek. Most, hogy nincs ovi, simán beérnénk 8-ra, nem mi lennénk a "délutános műszak" :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése