2009. július 19., vasárnap

Mekk Elekék

Merthogy ma nekiálltunk festeni :) De vagy mi vagyunk nagyon bénák, vagy a gyártó nézett el valamit. Ez a festék nem elég 20 nm-re. Igazából kb 5-re volt elég. Szóval foltos falakkal várakozunk, holnap veszek még egy dobozzal... Kende rettentően élvezte, fültől nagylábujjig festékes volt, alig tudtam ágyba dugni. egyébként is fel volt pörögve, 3 napig itt volt az unokatesója, szintén dínóbolond. Én nem gondoltam, hogy ekkora házunk van :) tenger, katonai támaszpont és dínóvilág is található nálunk... A legszebb az volt, amikor legofegyverekkel hadonásztak, Zsombi meg totyogott mögöttük egy játékfúróval és lövöldözött.
Pénteken jártam kedvenc doktoromnál, minden rendben van, holnaptól peteérést nézünk, szerinte olyan esélyem van teherbe esni, mint lombiknál. Vagyis 1:3. Én bizakodom, Zsombi rögtön elsőre sikerült. És most nagyon muszáj, mert ha ez a ciklus kimarad, legalább 2 hónapot kell várnom, hogy megint lány lehessen. Merthogy van egy tuti jó kis táblázat, egyénileg a szülőkre szabva, amivel ki lehet számolni, mikor milyen nemű utód fogan. Nekünk eddig bejött, és akinek megcsináltam, szintén.
Mindenesetre holnaptól újult erővel dolgozunk az ügyön, bár az, hogy reggel 7re kell mennem a dokihoz, nem villanyoz fel nagyon.
A nyaralós bejegyzés még készül, holnaptól több időm lesz rá, Életnek véget ért a szabadság :(
Azt mégis le akartam írni mit művelt Zsombival ez a 2 hét. Mióta elindultunk nyaralni, csak két lábon közlekedik és egyedül, lehet sokat mondok ha 2 métert mászott összesen. Már egész sokat beszél (a hotelben beszólt a pincérnek: a szomszéd asztalhoz nagy tálca desszertet hozott, mire Zsombi az asztal mellett állva mutatóujjával az asztalt bökdösve kiabált: itt i, itt i!!! visítva röhögtünk ...), és nem szopizik. Egyáltalán. De tényleg. És bár én akartam leszoktatni, vártam volna némileg több ellenállást. Kende még vagy 2 hónapig úgy aludt csak el, ha a keze a melltartómban volt (20 hónapos volt ekkor...) De Zsombi nem. Ma felhúzta a pólóm reggel, megörült a látványnak, de csak fújkálta meg nyomogatta, esze ágában se volt megkóstolni. Tény, hogy eszik rendesen. A nyaralás alatt 30-40 dekát hízott. 1 hét alatt. És mielőtt bárki a gyámügy telefonszámát tárcsázná, hogy szegény gyerek itthon nem kapott enni, elárulom, induláskor is fölötte volt a 12 kilónak... Egész egyszerűen ott (még) jobban esett a kaja, felnőtt adagot képes volt eltüntetni. Kis hájasom :) Apósom kedvese meg is jegyezte, végre egy hálás kosztos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése