2009. november 9., hétfő

Hisztéria

Jelentem elért engem is. A mindenki tudja milyen vírus miatti. Első körben teljesen tagadó voltam. Kicsit később meginogtam, no nem magam miatt, én nem kívántam oltatni magam, csak hát a gyerekek... Hallgattam, olvastam rengeteg véleményt. Nézem ahogy a generált rémhírek befolyásolni próbálnak. Igen, kicsit elgyengültem. De most végleges döntést hoztam, részint azért, mert megkérdeztem a védőnőmet. Apánk megkapja a védőoltást, őt a cég ingyenesen beoltja, tegye is, naponta rengeteg ember ül le vele szembe, ne hozza haza. Kende és Zsombi nem kapják meg. Zsombit eleve nem is akartam. Kendén gondolkodtam, mégiscsak közösségbe jár. De a csoportból szinte senki sem kéri. És a védőnő azt mondta, a kisgyerekeknek kifejlesztett vakcina 20!!! %ban hatásos. Ennyiért én nem teszem kockára a hosszútávú egészségét. Esszük a multivitamint, a  plusz C-vitamint, az almát, a savanyú káposztát, főzök jó citromos teákat. Én így érzem helyesnek, azt gondolom, így teszek leginkább a gyerekeim egészségéért. És nem vagyok hajlandó tovább a témával foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése