2009. november 9., hétfő

Pedig olyan szép volt

Hát elmúlt a kicsit taknyos idill. 1/4 3kor sírva ébredt. Azt hittem elég az elázott ruha cseréje. Nem. Sír. Nagyon. Ringatom, sír. Sétáljunk. Sétálunk, én "gyönyörködöm" a csillagokban amiket látok (fáj már a pocakom meg a szeméremcsontom is betyárul ilyenkor), ő lassan elalszik. Leteszem. Felsír, azonnal. Orrot szívok, törlök, ringatok, kérdezgetek, csak sír. Nem kér inni, enni.Egyszerűen nincs más ötletem 1 óra múltán, felvetem a doktornénit aki belenéz a fülébe, és meggyógyítja, ha fáj. Tovább sír, de a fülét mutogatja és mondogatja, néni néni. Időpont persze nincs, nem baj, elindulunk. Sír persze. Ott is. És a nénit szólongatja folyton. Ekkor már biztos vagyok benne, hogy jó volt a megérzésem. Mindkét oldalon gyulladt a füle, a bal sokkal csúnyább, holnap reggel felszúrja, ha nem folyik ki magától vagy nem javul.  Csak akkor ne menjünk reggel 8ra, ha jót alszik, akkor ráérünk később is... Sok jóra nem számítok. De vettünk infralámpát, majd próbálom kezelgetni vele. A dokitól kapott Nurofent, ez a gyógyszertárazás végére hatott, addig ordított... Kendéért olyan későn értünk, hogy már az óvónéni is öltözött :(
Most jól van, jókedvű, játszanak. Olyan jó lenne ha így maradna. Nagyon rossz volt szenvedni látni. Főleg hogy nem tudtam segíteni, mert fogalmam nem volt mi a baj.
Most is látszott, hiába csak egy két szót mond egyszerre, mögötte egy egész mondat van a gondolataiban.
Kende meg igazi pasi... Kapcsoljam be a dínós filmeket, és ha már arra járok, vágjak hozzá egy tál pattogatott kukoricát. Már várom a következő utasítást ;)
A legkisebb meg csak dörömböl, de azt nagy intenzitással :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése