2009. november 3., kedd

Minikém

Ma reggel túlestem az AFP szűrésen. Háát... Rengeteg ember, főleg idősek. És igaz külön dobozba kell tenni a kismamák papírját, és így talán nem olyan hosszú idő míg szólítanak, de utána a kis kémcsövemmel ugyanúgy végigvártam a sort a csapolásig... Elég fura rendszer ez. Ez most csak azért lepett meg, mert nem szoktam a laborba járni, puncsosként a központi laborba járok, mikor szükséges, általában kismamaként. De most sajnos oda nem tudtam menni, a vizsgálat meg sürgős volt. 1 óra alatt végeztem, nem tudom ez, jó vagy sem. Mindenesetre míg csapoltak, a vércseppeket néztem a falon, és jót vihogtam magamban. Minike jól viselkedett, bár párszor le kellett ülnöm.
Egyébként kis virgoncka. Tegnap itt volt apukám, és esküszöm reagált a hangjára. Nem lehet véletlen, hogy pont akkor kezdett el fészkelődni, mikor ő megszólalt. Este ugyanezt csinálta Kendével is. És egyébként is szeret ficeregni, én meg élvezem, hogy érzem. 2 hét múlva láthatom majd újra, ha minden igaz, apukája is el tud majd jönni velünk. És rámtörtek a hormonok, babaruhákat akarok rendezgetni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése