2009. november 25., szerda

Uhh

Tegnap este kicsit elszomorodtam, úgy éreztem jönnek rosszabb napok, de az esti kínlódással nagyjából letudtam őket :)
Ma bevásároltam díszítés és koszorúügyileg, háát, épp a dupláját költöttem annak, ami szerettem volna... De megvan minden, és a két kis dísztál is 3-ra bővült délelőtt, mikor rájöttem, hogy azé mee nem a keresztnevén szólítom a barátnőmet, attól ő még Katalin... Olyan jó kis homlokracsapós ..szzusozós felismerés volt, mint minden évben... Na de ez nem lényeges. Bevásároltunk, sőt mivel ilyen gyönyörű idő volt, még kertészkedtünk is kicsit. Az oviban ma kaptam a gondnoktól egy kis szatyor orgonát, ami nem a hagyományos, hanem egész érdekes apró levelű és virágú, már tavasz óta ácsingóztam érte :) És volt még egy tál virághagymám, amit nem tudtam eddig elültetni, most ezt is megtettem, nagyon örülök, féltem, hogy tönkremennek. Azért maradt még feladat, a kardvirágokat és a  dáliákat fel kell még szedni, de Élet holnaptól szabin van, szerintem megkérem rá ;) És még ebédet is főztem, az oviban holnapi ebéd adott ihletet, paradicsomos húsgombócot ettünk, illetve leginkább csak én, Zsombi pár falatot evett csak :(
Zsombikám, aki már 3 órája alszik, olyan sokat beszél, és sokszor csak eljátsza, mit szeretne, mondtam is, ez a gyerek activityben verhetetlen :) Meg tudja mondani egyébként, hogy hol dolgozik az apukája, és ha enni készülünk nem nyugszik míg a v"illa" az asztalra nem kerül. Ami számomra rettentően érdekes, a néni mellett már a bácsit is mondja, ám azt úgy, hogy "apu". Ugyanis a legtöbb bácsit az oviban látja, ahol ugye mindig valakinek az apukájával találkozunk... Nagyon édes. És nagy franc is, mindenkit leszólít az utcán, a fiatal lányoktól a suhancokon át az idősebbekig. Addig kiabál nekik, hogy "ia!!" vagyis szia, míg nevetve nem válaszolnak neki.
És még mindig alszik, pedig mennünk kéne Kendéért... Ez már lassan 3,5 óra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése