2009. november 17., kedd

Miniyeti

Kissé el vagyok maradva, nehezen jutok ide, a gondolatok is kavarognak, de a mai nap történéseit le kell írnom. Ma megvolt a 18 hetes UH. A kórházban összefutottam egy ismerős anyukával, ő a harmadik lányát várja, megegyeztünk, azért nem cserélünk :))
És mi ez a miniyeti dolog? Mondhatni Csanádbaba méretei nem mindennapiak...Zsombi ugyanilyen idős adataival összehasonlítva elég jelentős méretbeli különbségek vannak, pedig Combika sem mindennapi méretekkel rendelkezett/zik (rendszeresen megkérdezik tőle!!! hány éves, rettentően elcsodálkoznak mikor kiderül, hogy még 2 sincs...) Főként a yetisége ami lenyűgözött :)) Zsombi talpacskája 18 hetesen 24,1 mm volt, Csanádé 30 fölött van...És eláll a nagylábujja, nagyon édes :) És büszkén mutogatta a koronaékszerket, már nem kérdőjellel szerepel a leleten a male kifejezés :) Ahogy érezni is szoktam, igen eleven gyerek, feladta a leckét a dokinak, hogy megnézhesse a köldökzsinór jól pulzál-e :)) A paíron a 18 + szerepel a státusznál, pedig csak ma töltöttük be, szóval tényleg méretes a kispockom. Én viszonylag jól vagyok, a méhszáj szerencsére teljesen zárt, viszont a hétvégén egy egy gyorsétterem mellékhelyiségében kis emléket kaptam... soha többet, inkább bepisilok...
Pedig olyan szépnek tűnt a dolog, még ilyet soha nem csináltunk, elcsavarogtuk az időt (na jó ilyet sűrűn csinálunk ;)), és gondoltuk most az egyszer belefér a gyorséttermi kaja is. November közepén ültünk kint a "kerthelyiségben", a nap finoman melengetett, és szabadtéren ebédeltünk. Olyan jó volt.
És gondos mami már kinézte a babakocsit is. Nem, nem flancolunk, tökéletesen megfelelne nekem a fiúk jól bevált nagy dög Roan kocsija, teljes felszereléssel, remek állapotban van, ámde autót cseréltünk év elején... Egy kombit egy kisautóra. Kisautónak kis csomagtartója... Nagy dög (drága kedves, jól bevált) babakocsi nem fér be. Szerencsére találtam esernyőre csukható ám újszülöttnek is tökéletes babakocsit itt, már élőben is megnéztem máshol, tetszik :))
A lelkemről is készül egy bejegyzés, mert erősen dolgozik, de most már rettentő fáradt vagyok, szuszog békésen az összes pasim (milyen jó nekem, hogy ilyen sok van :D), és holnap is intézős napom lesz, vagyis inkább szépülős, fodrász vár rám :) Egész jó hét lesz ez, holnapután masszíroznak, pénteken pedig manikűr. Csupa kényeztető program :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése