2010. február 24., szerda

lec pléj

Úgy értem játsszunk :))) Imitt amott találkoztam már a kérdésekkel, gondoltam én is játszanék kicsit.
Mit tennék, ha nyernék a lottón?
Hát, első körben a szüleimnek segítenék. Aztán a házat felújítanám kibővíteném berendezném. Vennék egy nagy családi autót a mostani kis kedvencem mellé. Lenne végre ruhatáram. Lehet, hogy utaznánk is, aztán rábíznám a többit az én Bankáromra, tegyen vele kedve szerint.
Rossz szokás?
Melyiket válasszam... Na jó, talán a szita agyam a legrosszabb. Vagy a lustaságom?
Koffein?
Néhanapján némi kóla. Nem kávézom, teában is a koffeinmentes gyümölcsteákra szavazok.
Szín?
Mostanában a lila.
Mi van most rajtam?
Mákomra még nem öltöztem hálócuccba, egy barna felső bársonynacival.
Háziállat?
Ha a pókok nem számítanak, akkor csak egy kandúr.
Hogy képzelem magam 10 év múltán?
Lesz 3 kiskamasz fiam. Ez az egyetlen fix pont. Remélem addigra rátalálok a feladatomra. Túl leszek a 4 x-en, remélem jól viselem majd.
Legutóbbi nagyon jó élmény?
Ha leveszem a mérlegről a fiúkat, akik minden nap okoznak valami nagyon jót (Kende valamelyik nap megvédte az öccsét egy barátjával szemben, Zsombi játékot próbált a hasamba tuszakolni Csanádnak, Csanád meg az érkezésével okozott óriási örömet) egy nyár eleji történés viszi a pálmát, megnéztem (2x) az Aida musicalt Békéscsabán a Jókai színházban. Hetekig hónapokig a hatása alatt voltam, még egyetlen színházi élmény sem hatott rám ennyire.
Vegyétek, vigyétek, játsszatok ti is!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése