2010. február 11., csütörtök

Minden bizonnyal...

Minden bizonnyal én vagyok a hülye felelőtlen anya, aki egy kis megfázással képes a gyerekét kismamák közé vinni. Minden bizonnyal megérdemeltem a bánásmódot. De akkor is mérhetetlenül fel vagyok háborodva, hogy amint a gyerekem egyet köhög a kórház folyosón, kiviharzik a védőnő és szájmaszkot kíván ráerőltetni, a gyermek természetesen üvöltve felháborodik, rendben, akkor talán üljünk jó messzire minden kismamától, azt hiszem a lépcsőházban elég messzire lettünk volna... És ahelyett, hogy akkor talán előrevettek volna minket (kb 2 kismama volt előttem pecsétre várva), még 5 embert behívtak, az újonnan érkező kismamát pedig fennhangon megkérte a védőnő, hogy "attól a kisfiútól jó messze ülj le", majd nagy kegyesen behívtak, és mindenkitől elnézést kértek, amiért előre vettek minket. Természetesen ezek után Zsombi mocskosul nem akart bemenni a rendelőbe. Ha nem lett volna sürgős a pecsét a papíromra, otthagytam volna az egészet a francba. Mellesleg Zsombi a zaklatás után egyetlenegyszer sem köhintette el magát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése