2010. február 1., hétfő

Másképp

Rájöttem, hogy másképp kell gondolkodnom. A múlt héten még végtelenül dühös és elkeseredett voltam, mert megtudtam, hogy nem adják olyan könnyen azt az emberinek mondható összegű gyást-gyedet, amihez eddig szoktam. Élet is morgott, hogy soha nem jövünk egyenesbe. Ki kell fizetnem 2 havi járulékot, ami nem kis összeg. Aztán olvasgattam erre-arra a neten, a blogokat, az egyik oldalon a klubbeli csajokat, és rájöttem, hogy nem jól gondolkodom. Örülnöm kellene annak, hogy vállalkozóként megtehetem azt, hogy "elintézem" magamnak ezt. Aki nem a saját főnöke, az hasonló helyzetben, amikor 2 babóca között nem megy vissza dolgozni, nagyon rossz anyagi helyzetbe kerül. Kicsit már szégyellem magam, hogy ezért nyavalyogtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése