2010. február 8., hétfő

Régelhanyagoltújrafelfedezett

Vicgernél olvastam a hobbiról, és rájöttem, hogy én is vágyhattam már valami elfoglaltságra meglehetősen, hiszen hosszú hosszú idő óta most újra elkezdtem olvasni. Nem is aprózom el :) Először karácsony táján indítottam Paulo Coelho Zahirjával. Aztán az utolsó Harry Pottert végeztem ki pár nap alatt. Anyutól kuncsorogtam könyvet (van miből...), Hugh Laurie Balekja is nagyon bejött. De még mindig nagyon betűéhes voltam, hát nekiugrottam egy jó nagy falatnak, Leon Uris Megváltás című regénye több mint 800 oldal, de már 600at abból is elolvastam. És már azon agyalok, mi legyen a következő. Sajnos Meseanyónak mostanában nem jelent meg új könyve, pedig az tuti elsőbbséget élvezne. Örülök egyébként, hogy újra felfedeztem magamnak ezt a világot, szükségem volt már rá nagyon, hogy kicsit kizökkenjek a gyerekkönyv-szakácskönyv mókuskerékből :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése