2011. január 25., kedd

Ha már...

Ha már akvárium, nagyon tetszik :) Belakták az új lakók, gyönyörködöm bennük, nem csak én persze, Csanádot például szinte mindig megnyugtatja, ha az akvárium előtt ringatom :) Lakói a saját nevelésű guppik, heten, 3 leányka és 4 fiúcska, aztán vannak még mollik, arany, ezüst és ecsetfarkúak, kék gurámik, páncélos harcsák és algaevők. Mindenkiből kettő van, általában egy pár, bízom benne, hogy sikerül majd szaporítani az elevenszülőket. Az egyik algaevő különösen a kedvencem, ő olyan, mintha túltöltötte volna magát koffeinnel. Tapadóhalnak is hívják, szerintem nagyon mókás. Aztán van 2 csigaevő csigám is. Mert ugyanis a növényekkel behurcoltam néhány fúrócsigát, akik csúnya lukakat furkálnak a növénykéimre. No őket hivatottak ritkítani, ideális esetben kiirtani.
A másik tervem is beindult, elkezdtem az edzéseket, eddig egész jól bírom, sokkal rosszabbra számítottam ennyi év "semmittevés" után. Ráadásul az edzéstervet összeállító hölgy már átesett azon a műtéten, ami rám vár, és amellyel kapcsolatban még mindig nem volt merszem felhívni a sebészt...
A harmadik projekt félúton van, talán holnap megkapom az árajánlatot a konyhabútorra. Már azt is elterveztem, hova mit fogok pakolni, úgyhogy jó lenne, ha minél hamarabb nyélbe tudnánk ütni az üzletet :)
Most pedig megyek és olvasok még kicsit, Coelho 11 perc című művét. Este belekukkantottam a Gyermek pszichoterápia című műbe is, de túl dekoncentráltnak minősítettem magam a befogadásához...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése