2011. január 12., szerda

Wanted!!!

Kérem aki látta az őrangyalainkat, az sürgősen jelezze itt!!!
Csanád és Kende őrangyalai úgy tűnik szabadságra mentek :(
Tegnap Csanádnak volt elég rémes napja, egész nap rossz kedve volt, sokat sírt, keveset aludt, és összevissza törte magát. Először az éjjeliszekrényem mellett dőlt el, és a halántékát szeme sarkát beverte annak fogantyújába, szép kék és vagy 20 percig sírt utána... Aztán este az én lábamba gabalyodott bele a kanapé előtt, én jól eltaknyoltam, kész csoda hogy a kezemben lévő főzelékes üveg nem tört el, Csanád is hanyatt esett, szerencsére a szőnyegen, így nagyon  nem ütötte meg magát, annál jobban megijedt viszont. Ma hajnalban is igen korán kezdődött a műsor, később sem lett sokkal jobb, volt, hogy azt éreztem, biztosan éheztetem szegényt máskor, ha most ennyit eszik...
És hát Kende... Már reggel nem tetszett, akkora balhéja volt reggel az apjával, zokogás, üvöltés, nem szeretem. Aztán délben jött a telefon az oviból, Kende lázas, sápadt, nincs jól. Innentől anya is sápadt, mert Kende soha nem beteg, nem lázas, maximum taknyos. Apja hazahozta, ebéd nélkül, de hiába hozták az ebédjét is haza, nem evett egy falatot sem, pedig véletlenül én is a kedvencét főztem ma. Egész nap csak feküdt, komoly láza csak késő délután volt, de az nem nagyon akart múlni. Most nem tűnik nagyon melegnek, de hőemelkedése biztosan van. A fejét fájlalta, a derekát, meg a lábát, máskor meg azt mondja, minden fáj. Nem mondhatnám, hogy nyugodt vagyok. A doktorbácsi szerint valami vírus lehet. Eddig azonban soha semmilyen vírust nem kapott el. Van egy olyan érzésem, hogy lelki eredetű a dolog, de ez sem villanyoz fel különösebben...
Szóval mindenesetre ha látnátok néhány céltalanul kóválygó őrangyalkát, kérlek küldjétek őket haza!!!!

Frissítve 1.30kor:
38,7 a láza és meglehetős vihar dúlhat a pocakjában a hangokból ítélve... És nem akar aludni, nézzünk mesét. Na persze...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése