2011. január 17., hétfő

Vírus után

Úgy néz ki senki nem kapta el Kendén kívül ezt a jóféle vírust. Nem volt vészes, de mivel Kende soha nem beteg, engem ez is megviselt. Már teljesen jól van, de az étvágya nem az igazi. Zsombi ezerrel dacol és küzd, sokszor ellenem, de ezt még azért tudom kezelni. Kende nehezebb dió, most megint nagyon hisztis, míg beteg volt kicsit engedékenyebb voltam, ő még most igényelné... De azt veszem észre magamon, nem vagyok most annyira összezuhanva ezektől. Igaza volt anyunak, amikor azt mondta, találjak magamnak valamit, ami csak az enyém, ami kikapcsol. Megtaláltam :) Kende még szeptemberben kapott a szülinapjára akváriumot, ennek ellátása az én feladatom lett, persze a fiúk mindenben segítenek. De szép lassan a berzenkedésből (imádtam a sógornőmet az ötletért) kíváncsiság, majd megszállottság lett. Mostanra odáig jutottam, hogy az utolsó pár havi tejpénzemet (az eddigiek valahogy mindig a konyhapénzben végezték...) igenis magamra költöm. ennek keretében megleptem magam egy akváriummal. Nagyon élveztem összeszerelni meg berendezni. Hal még nincs benne, azzal pár napot még várnom kell. A fiúk már így is ott álldogálnak előtte, és csodálják. az én derekam majd leszakad, 5 literenként hordtam be a vizet, az akvárium 54 literes...
Léleképítőek még a hétvégi reggelek is. Ahogy sorban ébrednek fel a fiúk, egyesével költöznek be közénk. Csani ragyog, mászkál, ugrál, bújik, és folyamatosan jár a szája, nagyon-nagyon aranyos. Amikor jönnek a többiek majd kiugrik a bőréből, kacag, szeretgeti őket. Jó így kezdeni a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése