2011. január 18., kedd

Veni vidi vici

Igen, ezt a csatát én nyertem, ha ebben az esetben lehet ilyenről beszélni. Igen sok hiányossága van kis házunknak, például hiányzik 2 gyerekszoba, 1 nappali, de mondjuk nincs konyhabútorom se. Pontosan ezen folyt a vita. No nem azt vitatta egyikünk sem, hogy bármelyik felesleges lenne, a sorrendben nem egyeztünk. Én keményen küzdöttem, hogy meggyőzzem a ház urát, a fiúkat nem kell majd pszihomókushoz hordani, ha pár hónappal később lesz saját szobájuk, viszont az én lelki egészségemet igen károsan befolyásolná, ha még nagyjából 2 évig kellene a konyhát jelenlegi állapotában használnom. Mert ha a házbővítésbe belefogunk, amellett más nagyobb beruházás nyilván szóba sem jöhet. Jusztse hajlott azonban az "ellen". A vasárnapi rántott hús azonban nyilvánvalóan jó hatással volt rá, mert azt találta fölötte mondani, hogy bár nem ért egyet, de beleegyezik, keressek asztalost, kérjek ajánlatot. Ezt elég gyorsan meg is tettem (nehogy meggondolja magát ;), ma telefonáltam párat, az ikea honlapján meg is terveztem mire gondoltam (mindenkinek ajánlom egyébként a konyhatervezőjüket), így mikor ebéd után megjelent a szaki (tök véletlenül a nagyobbik öcsém osztálytársa volt) kész terv várta, lerövidítve ezzel a magyarázkodást, és így is másfél órát tárgyaltunk :) Hétvégén kapok árajánlatot, már alig várom :))
A másik dolog ami izgat, hogy holnap lesz egy másik tárgyalásom is egy fitneszklubban, tanácsot szeretnék kérni, ezzel az én nem egyszerű esetemmel mégis mit mozoghatnék, mert most már úgy érzem rám fér.
Nem bííííírok a fenekemen ülni :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése