2012. december 26., szerda

Kiskarácsony

Az teljesen biztos, hogy a legbalul elsült karácsonyi vacsora Anyusnál ütött be, de azért a középmezőnyben mi is ott evickélünk, lévén szenteste 9kor még anyósomnál ültünk három darab extrafáradt, extranyűgös gyerekkel, mivel sógorom a második tányér hallével nem boldogult és beépített a mandulája mögé egy kettő centis szálkát, amit csak műtéti úton és csak a szomszéd városban tudtak eltávolítani, és perszehogy Zembör szállítmányozta. Nem sokat segített a helyzeten, hogy szinte csupa olyan játékot kaptak, ami millió apró darabból állt, és megkértem őket, majd csak otthon készítsenek belőlük aknamezőt. Nem viselték túl jól, főleg, hogy már azt is nagyon várták, hogy itthon is bekukkantsanak a fa alá. De minden a helyére került, ha kis spéttel is. Itthon voltak nagy rácsodálkozások, és még én is meglepődtem. Mert hát mégis hányan kapnak egy kislányt a fa alatt? Én kaptam. Igaz csak egy évre és "csak" oroszlán, de akkor is. Shirwane-nak hívják és a fővárosi állatkertben él. Hát nem cuki?
Shirwane 

3 megjegyzés:

  1. :) Mi legalább hamar hazajöttünk.
    Nagyon szép oroszlány.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van egy Oroszlányom, csak hát ő ugye nem egy évre, hanem egy életre :-)(a horoszkópja)

    Ötletes ajándéknak tartom egyébként. Kérted, vagy meglepi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Meglepi volt, nem kicsi, az elérzékenyülés sem maradt el :)

      Törlés