2012. december 1., szombat

Tíz...

Elkezdődött az adventi időszak, és elkezdődött az én visszaszámlálásom is. Már meg van majdnem minden ajándék az összes saját és rokon gyereknek, a felnőttek idén saját készítésűt kapnak, az még csak fejben állt össze. Elkészült az adventi koszorú, kikerült az adventi naptár, és egy pici díszítés már ünnepiesíti a hangulatot. A fiúkat is irányítom, illetve nem is én, az angyalok, akik a naptárat töltik fel minden éjjel, ma például arra buzdítottak bennünket, hogy papír hópelyheket készítsünk. Mindenki lelkes volt.
Túl vagyok a legtöbb műtéti kivizsgáláson, még az EKG és az anesztes kör van hátra. MÁR nem félek. Megnéztem pár videót, hogyan is történik egy ilyen  műtét. Tudom, sokan ettől rettennének meg igazán, de én szeretem tudni, mi fog történni velem. A fiúkkal is sokat beszélgetünk, mi lesz, amikor nem leszek itthon, és hogyan lesz, amikor majd hazajövök. Beszerzésre kerül egy tablet is, így látjuk is egymást majd minden nap.
Holnap pedig tovább mesélek. :)

1 megjegyzés:

  1. Helyes! :) Várom a további "mesét", és örülök, hogy ilyen pozitív vagy! Így kell ezt csinálni! :) Puszi!

    VálaszTörlés