2012. december 7., péntek

öt...

Egyre őrültebbek a napok, egyre több mindent szeretnék belezsúfolni, hogy minden elkészüljön időben, hogy minél kevesebb dolog legyen "kevesebb", mint más karácsonyokkor, hogy nyugodtan tudjak mindent itt hagyni, tudva, hogy ha hazajövök, semmit nem csinálhatok majd. Délelőtt elbúcsúztam a suliban, nagyon jó órám volt a nyolcadikosokkal, mindenki élvezte, és a hetedikkel is minden szuper lett volna, de elromlott a laptopjuk, nekem pedig az egész órám az interaktív táblára volt építve, el lehet képzelni, milyen jó lett... A délutánom jól alakult, mindent el tudtam intézni amit szerettem volna, például megvan minden gyerekajándék, megjött a csomag a felnőtt ajándékokhoz, és angyalka mivoltomban is a csomagolás előtti állapotba jutottam, és ha már csomagolás, az ajándékkísérők hozzávalóit is beszereztem, jó játék apró kerek lapocskákon betűket vadászni, összesen 120at :) Este még a barátnőmhöz is felszaladtam az órám után (na ott volt egy, na jó, több... olyan pont amikor azt éreztem, nagyon pici kell ahhoz, hogy leforduljak a székről és horkolni kezdjek) és ott úgy felfrissültem, hogy még díszítettem egy kevés mézeskalácsot, majd erőm fogytán összeállítottam az ajándékkísérőket. Aztán kicsit ismerkedtem a tablettel, és ez már sajnos erősen ma volt...
Zsombi borzasztó rosszul aludt éjjel, szegény mikkancs többször is majdnem lebukott, aztán hajnal 5től jött a zokogás, annyira fájt a térde. A doki szerint semmi komoly, elmúlik, elvittem a gyógymasszőrömhöz is, mert nem hiszem el, hogy ez normális. Szerinte a "lengéscsillapító" folyadék van begyulladva egy picit, valószínűleg valami vírustól, de semmi komoly elváltozást nem lát. Állandóan sántikál, hol jobban, hol kevésbé fáj. A mikuláshoz bevittem az oviba, de a héten már nem megy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése