2009. október 20., kedd

Agyrém

Na ilyen volt az elmúlt két hét. Itt nem cifráztam túl, mert ... mert nem akartam. De nagyon féltem. A 12 hetes UH ugyanis nem egészen úgy sikerült, ahogy szerettük volna. És a 13 hetes sem. Ezért hát ma elmentünk a Kendeittszületettklinikára, kontrollra. Nem részletezném,mekkora élmény volt a gyerekeket  1/4 8 körülre a szélrózsa minden irányába szétszórni... Az első meglepi a kapuban ért, amikor is szembejött velem Kendevilágrasegítő P. doki. A következő akkor, amikor a szokott helyen nem azt találtam, amit vártam. Jó, eltelt azóta 4 év :) Sebaj, megtaláltuk az UH labort, és a keresett nagyon ügyes S. dokit is. Aki idővel elrongyolt szebb égtájak felé, bár utána szóltak, hogy a másik oldalon várja a B.féle. No ez voltam én. Ezen akkor elég jót röhögtem. Azon nem, mikor közölték, hogy csak cirka másfél óra múlva jön vissza... És amikor visszajött is minden utánunk érkező hamarabb bement. Amikor ismét elment, hangyányit idegesen megszólítottam az asszisztensnőt, mondván S doktora várunk, mire közölte, most ment el, vele beszéljek. Azt már meg se hallotta, hogy a papírjaim reggel 8 óta bent vannak... Nos bevallom, ekkor elszakadt a cérna. Egyszerűen nem bírtam tovább, kijött (inkább csak kikukucskált...) az elmúlt hetek feszültsége, elkezdtem pityeregni. Zuram persze mondta, hogy felesleges sírni... később folyt köv, hazaért az emlegetett :)
Nem sokkal később kijött S. doki és személyesen hívott be. Volt olyan rendi, hogy megkérdezte, első baba-e... Egy haálra rémítés után (valami ciszta maradványa az agyban, ja nem is, teljesen normális szerkezetű...) végre megnyugodhattam, mindkét veséje szépen a helyén van. A kisfiamnak. Mert most már teljesen biztos. Háromfiús anyuka leszek. És én nagyon örülök. A napokban gondolkodtam azon, hogy lehet, hogy nekem ez a dolgom. Hogy 3 fiút neveljek fel. Hát ha ez a dolgom, ezt teszem. Lányt majd hoznak haza a fiúk. Vagy örökbe fogadunk egyet. Persze valószínűleg csak vicelt Élet, mikor ezt felvetette. De ha nem, akkor majd lesz egy lányunk is :) Én most nagyon boldog vagyok, már nagyon várom a kisfiam. És a blog címét át kell majd írnom. Mert hát az Ajándék az nagybetűs :) Így hívták volna a lányomat. A pocakomban jelenleg is élénken fickándozó kisfiamnak azonban még nem találtuk meg a tökéletes nevet.  Jelöltek már vannak, de még ráérünk. Kende nagyon boldog volt, hogy megint kisöccs lesz. És anya, a doktorbácsi mit mondottt, egészséges? Végre nyugodt szívvel mondhattam, igen, teljesen egészséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése